Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Dikt om längtan efter dig kära pärla!

Av mammaslillaparla - 20 februari 2013 10:33

Så nära, men ändå så långt borta

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Du är så otroligt efterlängtad
och vi håller dig redan så kär
Det kanske låter konstigt
med tanke på hur liten du faktiskt är

Vi kallar dig redan
för vår lilla skatt
Och om sanningen ska fram
så drömmer vi om dig nästan varje natt

”Så nära, men ändå så långt borta”,
sa din pappa en dag
Och visst är det sant
men snart får vi träffa dig, om bara ett litet tag

Jag kan inte med ord beskriva
hur mycket jag längtar efter dig
Tänk första gången jag får hålla dig i min famn
det kommer betyda så oerhört mycket för mig

Jag är rädd att misslyckas
uppgiften är ju så stor
Men jag lovar dig att jag ska göra allt i min makt
för att bli världens bästa mor

Fin dikt av okänd författare. Stor igenkänningsfaktor!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammaslillaparla - 31 oktober 2017 10:02

1825382803

Av mammaslillaparla - 20 april 2015 11:22


(4,5 vecka gammal)     Céline klarade första läkarbesöket med bravur! 4600 gram, 55,3 cm lång och ett huvudomfång på 37,6 cm. Lilla C har gått upp 370 gram på två veckor. Ännu mer att älska alltså     Speciellt de där gosiga veckiga små låre...

Av mammaslillaparla - 18 april 2015 17:27


  Napp är ju ett ganska laddat ämne. Kommer ihåg när jag fick Izabella för 1,5 år sedan... då var det big no no att ge det på BB ( i vårt fall neo). Det kunde störa amningen och göra att de inte gick upp i vikt ordenligt. Detta resulterade i att...

Av mammaslillaparla - 18 april 2015 17:24


  När pappan "tar hand om bebisen"   Gillar att han använder amningskudden för att förhindra att Céline kasar ner så han har händerna helt fria haha   ...

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards