Alla inlägg den 5 september 2013

Av mammaslillaparla - 5 september 2013 20:33

Idag var barnmorskan från hemsjukvården här. Vi vägde Izabella som nu hade gått upp hundra gram till sen i måndags. Så stolt!:) Så nu ska vi minska ännu mer på mjölken som hon får genom sonden för att hon ska bli ännu mer på hugget med amningen. Märks att hon har blivit piggare den senaste veckan för hon har mycket mer vakna perioder och ammar mer än förrut. Vi håller tummarna att det inte tar allt för lång tid innan amningen fungerar fullt ut. Hade varit så skönt att slippa sonden. Izabella blir så ledsen när den ska bytas. Det gör ont i mitt mammahjärta då hon storgråter då de tar bort tejpen i ansiktet även om jag vet att det inte är så farligt...
Tänk idag är Izabella tre veckor! Förstår inte var tiden tar vägen... Skulle hon legat kvar i magen hade hon varit i vecka 36+2. Konstigt då man tänker på det. Jag hade verkligen ställt in mig på att gå över tiden som förstföderska då alla sagt att det är det vanligaste. I så fall hade hon inte varit här förrän i mitten av oktober.

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards