Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av mammaslillaparla - 27 oktober 2014 16:05

  


Igår var vi i Barkaby och spanade inredning till nya lägenheten. Vi kommer bland annat behöva en ny soffa då vi slängde den gamla då vi flyttade och ett nytt lite mer barnsäkrare soffbord än det vi redan äger.


Gud vad mycket fint det fanns! Blev sjukt sugen på att shoppa loss totalt!!!

Ljus, kuddar, vaser, lampor, mattor, speglar... men jag får hålla igen lite och ta inredningen efter hand. Jag kommer jobba halvtid nu och sen går jag antagligen på graviditetspenning två månader för att därefter vara mammaledig när lillasyster kommer. Inget man blir superrik av direkt   Tur att man får massa mys med en liten nykläckt lilltjej i mars 

Känner mig så tacksam att jag ska få uppleva denna resan igen samtidigt som jag får vara mamma till världens bästa blivande storasyster. Izabella kommer vara 18 månader då lillasyster kommer. Tror det kommer bli tufft i början men samtidigt kommer det bli så härligt att se syskonkärleken växa fram mellan mina små tjejer  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards