Alla inlägg den 5 november 2013

Av mammaslillaparla - 5 november 2013 17:29

Idag beställde jag detta söta set till Izabella inför julen. De har ju en förmåga att ta slut då det närmar sig så det gäller att vara ute i god tid. Ser mycket fram emot att fira den första julen med min dotter och familj. Är verkligen en speciell känsla. Längtar massor!!  


I år kommer vi bila till Skåne för att fira jul då vi inte kan åka med Izabella kollektivt än pga infektionsrisken. Vi kommer låna Stefans föräldrars bil.

Stefan kör bil väldigt sällan då vi inte har någon egen bil så han får "öva" lite innan för säkerhets skull. Känns tryggare då   Håller tummarna för att det blir bra körväder! Är lite nervös pga den långa bilresan måste jag säga men samtidigt kommer det bli så härligt att låta min släkt i Skåne äntligen träffa min lilla pärla  De har ju bara sett henne på bild och film hitills...


 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards