Alla inlägg den 15 februari 2013

Av mammaslillaparla - 15 februari 2013 10:07

Gud vad jag längtar efter den där bebismagen och de första sparkarna. Blir lite tårögd då jag tänker på det  

Hormoner deluxe! Hahah  


 

Ser bara bebismagar överallt!!! Helt sjukt!  Vi umgås dessutom med två par som har barn på G oxå i år(dock innan mig) så man blir ju påmind hela tiden om vad som kommma skall  

Kan nästan bli avundsjuk på att de är längre gångna med samtidigt är det skönt att ha någon att diskutera tankar med som nyss varit i samma situation. Speciellt då min närmsta familj bor nere i skåne och jag inte träffar dem så ofta  


Igår ringde vi och berätta för min sambos mamma att vi ska ha barn. Hon blev verkligen eld och lågor till max  Haha! Skrattar lite för mig själv fortfarende idag då jag tänker på det. Skönt att ha svärföräldrar här uppe som tycker det är minst lika roligt som vi. Värmde i hjärtat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards