Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av mammaslillaparla - 1 oktober 2013 23:27



Idag har jag och Izabella haft vår första dag själva sen mammaledigheten började. Stefan har gått tillbaka till sitt jobb efter sina tio pappadagar. Det har gått bra här hemma även om man inte hinner med så mycket som man tänkt. Svårt att bara hinna med att äta såväl som andra grundläggande behov    

Var väldigt trött då Stefan kom hem vid halv sex men känns som det kommer bli bättre ju mer rutiner man får in.


Ser fram emot att på heltid under ett års tid ta hand om och lära känna min lilla skatt ordentligt. Barn utvecklas ju så fort under sitt första levnadsår. Känns väldigt spännande och som en otrolig gåva!

Firade vår första Izabella/mamma-dag med blåbär efter kvällspromenaden. Lagom hurtigt! Det råkade slinka ner lite popcorn oxå(läs mycket)  

Av mammaslillaparla - 1 oktober 2013 11:50

    

"Pappa var är du? Jag vill leka!"



Idag började Stefan jobba igen och Izabella undrar var hennes roligaste lekkamrat tagit vägen...

  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards