Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av mammaslillaparla - 10 oktober 2013 16:00

  

Nu fick jag äntligen Spanxen jag beställde på posten (Oprah Winfrey är bl.a stark förespråkare av dem). Jag har beställt dem främst för att jag hoppas att de ska avlasta och skydda snittet så att jag kan ha lite "vanliga" byxor. Inte kul att gå i mjukis- eller gravidbyxor jämt då man inte är gravid längre... Håller tummarna för att det funkar!

Av mammaslillaparla - 10 oktober 2013 12:53

Min trötta lilla kärleksfis hade ont i magen hela dagen igår!   Hon var missnöjd mest hela tiden stackarn. Sov bara korta stunder. Däremellan var det ständiga gråtattacker och skrik. Var skönt då Stefan kom hem efter jobbet så jag fick en chans att vila en liten stund. Gör så ont i mitt mammahjärta då det inte går att göra något mer åt hennes mage än de vi redan gör

Ger både magdroppar och masserar. Antar att det är det förbaskade järnet hon måste ta som ställer till det. De flesta blir hårda i magen av det men min lilla stumpa blir tvärtom. Idag har hon sovit betydligt mer men magen är fortfarende inte helt ok. Känns jobbigt då järnet ska tas i ett halvår då läkaren på neonatal rekommenderade det... Idag har vi därför bara varit hemma hela dagen. Känns som Izabella behövde ta igen sig lite  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards