Alla inlägg den 12 mars 2013

Av mammaslillaparla - 12 mars 2013 09:15

I helgen ska jag åka hem till mitt kära Skåne och hälsa på min familj för första gången sedan jag berätta om graviditeten. Ska bli så mysigt! Har längtat länge efter att komma hem och hälsa på. Krama alla nära och kära Ska bli väldigt skönt att prata av sig. Slippa renoveringen ett par dagar är ju oxå ett plus   

Åh vill det ska vara helg nu!!!!

Känns som alla känslor är sjukt mycket intensivare nu överhuvudtaget. Speciellt hemlängtan  

Ska träffa ett par underbara Skånetöser på Darins (favvofiket) på måndagen innan jag åker tillbaka till Stocholmo. Gud vad det ska fikas och pratas i massor! Haha!

Ska kolla in alla fina vårtecken oxå. Mammi har uppdaterat mig med blommor på diverse snödroppar och vintergäck från trädgården i mitt kära barndomshem. Kan inte våren sätta fart i storstaden oxå? Är alldeles för trögstartat här tycker jag!



     




Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards