Alla inlägg den 14 april 2013

Av mammaslillaparla - 14 april 2013 20:13

           

Pärlan och jag tog en liten vårpromenix idag efter jobbet i Hagaparken. Så himla härligt var det! Kunde gå med öppen jacka utan att frysa och fåglarna sjöng ständigt. Det är verkligen få förunnat att ha både stadspuls och riktigt med natur och vatten bara några minuters gång från bostaden. Kommer verkligen uppskattas då det är dags för barnvagnspromenader!


Tänk att nu är det inte bara ett hjärta som slår i min kropp utan två! Det är så himla fantastiskt och underbart att det är svårt att greppa... Känner kärlek, lycka, stor upprymdhet och lugn på samma gång. Jag ser så himla mycket fram emot att lära känna dig min lilla pärla   

Av mammaslillaparla - 14 april 2013 19:48

 


Vågade mig på att byta hårfärg igen! Var ju ett tag sen  

Tog i lite mer ordentligt med det mörka. Lika bra att gå all in nu. Sen fram emot sommaren ska jag lätta upp det med lite solblekta slingor är det tänkt. Men absolut inte superblondt på ett tag nu. Är ganska trött på det platinablonda. Babybulan växer sakta här tycker jag. Är alltid som mest svullen på kvällen som vanligt. Kan verkligen variera stort! Men nu börjar man märka att även dem som inte känner en lägger märke till den och tittar lite försiktigt då och då. Haha... Han som äger firman som hjälper till med vår renovering hade frågat min sambo rätt ut för ett par veckor sen. Då tyckte jag knappt det syntes alls  Spanjorer är kanske lite mer frispråkiga då det gäller att nämna sådana saker än oss vanliga "svennebanan"? Haha...

Av mammaslillaparla - 14 april 2013 19:41

Det är med att hitta en gravidjacka i mindre storlek och rätt för säsongen var ju inte det lättaste. Gick runt i alla dess butiker och det var verkligen alltid slut i de mindre storlekarna. På internet var det ju inte så mycket bättre. Har insett att man inte kan ha så höga krav vad det gäller jacka då man är gravid så efter många om och men blev det den här. Är ganska nöjd ändå  


     



Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards