Alla inlägg den 11 november 2014

Av mammaslillaparla - 11 november 2014 19:14

Har världens senaste läkartid här på mvc. Fick ta denna tiden då det inte fanns någon ny tid förrän om två veckor. Kan inte gå med denna magkatarren utan att ha fått råd av en läkare. Sen vill jag ha in det i min journal att besvären har kommit tillbaka som jag hade förra graviditeten. Hoppas på att kunna hålla besvären på lindrig nivå genom medicinering och vila i den mån det går. Håll tummarna allihopa för en förstående läkare!

Av mammaslillaparla - 11 november 2014 11:24



Jag skrev ett inlägg lite tidigare här om hur svårt vi har haft det med namn. Framförallt då det blev en liten tjej till  

Lade upp på min instagram för några dagar sedan att jag mer och mer börjat gilla namnet Céline.


Jag gillar att det låter sofistikerat och att det funkar internationellt. Dessutom passar det perfekt till Storasysters namn Izabella.


Har de senaste dagarna inlett operation "övertala Stefan" och han börjar äntligen ge efter lite och gillar namnet 

Så jag tror att jag får som jag vill till slut hihi... Hoppas hoppas! Underbart namn


Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards