Alla inlägg den 5 februari 2015

Av mammaslillaparla - 5 februari 2015 12:27


Fick så himla mycket fint i julklapp! Tänkte jag skulle visa tre julklappar iaf Dessa fick jag av Stefan. Snyggaste klockan från MBMJ i guld. Den kom fram nu då jag tänkte gå och minska länken på den innan lillasyster kommer. Den är lite stor som den är nu.



Snyggaste iphone-fodralet nånsin!  Dessutom är det en inbyggd stor sminkspegel i det som man kan fälla upp. Så himla praktiskt! Stefan känner verkligen sin kvinna haha  


  


En underbart god parfym som jag suktat efter länge men varit för snål för att unna mig själv. Doften är verkligen ljuvlig!  


 

Av mammaslillaparla - 5 februari 2015 11:42


Vi hade ett väldigt lugnt och mysigt nyår bara lilla familjen     Vi kom fram till att det var bäst då vi skulle ta tåget dagen efter till Skåne på morgonen för att hälsa på min släkt 


Så kvällen bestod av att packa, pyssla i lägenheten och äta lite gott. Izabella höll sig vaken till raketerna började. Hon blev faktiskt inte rädd skönt nog.


Nyårsmenyn bestod av:


En klassisk räkcocktail tlll förätt.


Baconinlindad och vitlöksspäckad fläskfile med örter. Till det serverades det rosmarinpotatis och gräddkantarellsås.

Efterrätt blev en chokladmousse med små chokladbitar i och grädde  

Av mammaslillaparla - 5 februari 2015 11:16


 


Dagarna innan julafton började Izabella ta flera steg på raken. Så häftigt då det äntligen lossnar! Så det nya året gick lillstumpan in! Mammahjärtat kunde inte vara stoltare     Nu går hon mer och mer varje dag och mycket längre sträckor. Snart får vi väl jaga henne  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards