Alla inlägg den 19 februari 2015

Av mammaslillaparla - 19 februari 2015 00:25

         


Nu är de nya kläderna tvättade i alla fall. Ska gå igenom Izabellas gamla som är i de mindre storlekarna. Se om det är något av det som behövs tvättas. Dock kommer vi slippa de minsta premis- kläderna som jag hade sparat utifall att. Tänk att jag kommer få en fullgången bebis! Så himla underbart!!     Kommer bli en helt annan start än den vi fick förra gången. Inget katastrofsnitt, inga kuvöser, ingen neoresa, ingen sondmatning... Kan knappt fatta det. Om allt går som det ska, vilket allt pekar på just nu, kommer vi få en lugn och vanlig start precis så som man önskar. Gud som jag längtar efter massa nyis-gos och bebisdoft!  

Av mammaslillaparla - 19 februari 2015 00:03


Izabella är väldigt fascinerad av magar just nu. Både min, sin pappas och sin egen. Jämt ska det lyftas på tröjor, kikas och jämföras. Frågar man var bebisen är brukar hon oftast peka på min mage eller iaf ge den en blick. Ibland blir det tom med spontanpussar och klappar utan att jag ens haft den framme så att säga. Så mysigt då hon lyfter på tröjan och ger lillasyster en puss eller lite gos. Mitt hjärta smälter verkligen! 

 Det är så svårt att veta hur mycket hon förstår av det här med den kommande bebisen. Men att något är annorlunda har hon ju märkt iaf definitivt.

Tänk att min lilla Izabella ska bli storasyster. Hon som är och alltid kommer vara min lilla bebis. Så konstigt att det kommer komma en som är ännu mindre nu. Ska bli spännande med det första mötet mellan de två. Se hur Izabella reagerar. Vi har verkligen en spännande tid framför oss.

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards