Alla inlägg den 16 februari 2015

Av mammaslillaparla - 16 februari 2015 19:43

 


Som ni märkt har det inte varit mycket bloggande senaste tiden. I måndags fick jag hämta Izabella redan vid lunch då hon varit ledsen hela förmiddagen och inte velat äta på förskolan. Tisdagen var hon oxå hemma då hon kändes hängig och kort därefter började en intensiv magsjuka som håller på ännu     . Natten till torsdagen började Stefan med att må dåligt och dagen efter det var han helt utslagen stackaren. Konstigt nog har jag klarat mig hittills "peppar peppar".

De brukar ju säga att man har lättare för att dra på sig diverse basilusker då man är gravid och kroppen har fullt upp med att fokusera på bebisbakandet. Vill verkligen inte riskera att vara magsjuk under förlossningen så jag har tvättat händerna konstant här hemma och tvättmaskinen har gott varm hela tiden.

Izabella har trots magsjuka lekt på ganska bra här hemma mellan varven dock har allt hon ätit bara runnit rätt igenom. Idag är första gången magen verkat lugnat sig lite och vi har sluppit byta blöjan konstant. Hoppas att det vänder nu. Stefan har med känt sig lite bättre idag.



 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards