Alla inlägg under februari 2014

Av mammaslillaparla - 16 februari 2014 23:23

Tänk att min lilla tjej blev ett halvår i lördags. Vart tar tiden vägen?! Snälla någon stoppa den! Älskar min lilla Izabella så otroligt mycket. För mig kommer hon alltid hur stor hon än blir vara min "lilla älsklings-bebis"  

Bjuder på en bild-bomb av favvo-outfiten i helgen!


Av mammaslillaparla - 14 februari 2014 23:16

Denna goding kommer Izabella vakna upp till imorgon. Hoppas hon gillar sin nya hundvalp   

Av mammaslillaparla - 14 februari 2014 22:35

"Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek, så kommer folkvettet av sig själv."

Astrid Lindgren i ett inlägg i en debatt om barns rättigheter. Izabella ger ett extra gäng hjärtan till sina kompisar idag          

Av mammaslillaparla - 13 februari 2014 16:14



Jaha då blev det innemys istället för att hämta Izabellas 6-månaderspresent. Hade ju tänkt slänga ihop det med den dagliga promenaden  Tur Mama kom i brevinkastet precis! Det blir att mysa med överaktiv bebis som vägrar sova idag istället. Hur man nu gör det... hahah. Tacka gudarna för kaffe  


Btw läskigaste saken har hänt. Det har varit inbrott i lägenheten mitt emot inatt  Obehagligt! Tänk om de går in då man ligger och sover liksom. Trodde man slapp "sånt här" då man bor så centralt som vi gör. Men icke! Tydligen är det någon inbrottsvåg som pågår. Hoppas de tar fast idioterna illa kvickt!

        

Av mammaslillaparla - 13 februari 2014 11:48

Igår var jag och Izabella ute på långpromenad i två timmar. Var riktigt härlig temperatur även om det var mulet. Så härligt att det kommit upp snödroppar nu lite överallt. Fick faktiskt lite vårkänslor    Izabella har som vanligt sitt serious-face på då hon åker vagn haha  


Vi råkade slinka in på Kappahl under promenaden. Hade kommit in ett nytt set i både body, klännng och leggings i ett underbart blommönster  Blev ett par leggings och en vit body med spets. Men kan inte sluta tänka på klänningen så blir nog den oxå till slut. Så fina!

  

Av mammaslillaparla - 11 februari 2014 20:53

Den här älskar verkligen Izabella! Godaste "melliset"  just nu.

Hon ger den fem teddybjörns-kramar av fem möjliga!

          



Av mammaslillaparla - 11 februari 2014 20:37


"Stör mig inte mamma. Jag kollar OS!"



Av mammaslillaparla - 10 februari 2014 13:06

 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards