Alla inlägg den 14 januari 2014

Av mammaslillaparla - 14 januari 2014 18:23

  

Idag  gav jag Izabella en smakis av mangon. Det tyckte hon var fantastiskt gott! Jag tillsatte lite i hennes gröt för att testa om det gjorde den mer populär och visst blev den det! Den kunde inte slinka ner fort nog tydligen för Izabella ville hjälpa till med båda händerna och gnällde så fort jag inte fyllde på skeden tillräckligt fort. Hon verkade tycka det var väldigt roligt att äta oxå för det kom en del skratt och prat emellanåt. Min glada sociala tjej!   Första gröten fick hon nog bara i sig ett par teskedar men idag sluka hon en  3/4 portion. Hon är svag för det söta liksom sin mamma haha 


    

Första gången vi gick ut idag gick det inte alls. Izabella är en bestämd tjej och sa åt mamma att vända om med buller och bong!  

Vi vände och gick hem igen. Myste lite i sovrummet och körde en långamning. Efter det var Izabella så trött så då smög mamma ner henne i vagnen och gick en långpromenad. Izabella sov hela vägen och var på sitt bästa humör då vi kom hem.

Det är verkligen en chansning varenda gång man lägger Izabella i vagnen. Somnar lilltjejen inte ganska direkt så blir hon fruktansvärt sur. Ibland redan då man lägger ner henne. Min teori är att hon vill vara med hela tiden dagtid och se allt vilket hon inte kan göra i liggdelen. Tänkte att vi ska ge sittdelen en chans någon dag snart. Den går ju att ha i liggläge så borde gå bra. Får se om det blir bättre då hon kan se mig. Håll tummarna för det  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards