Alla inlägg den 6 mars 2014

Av mammaslillaparla - 6 mars 2014 21:21



Efter två dagar med en riktig kinkis här hemma som vägrat åka vagn var det extra skönt att komma ut idag. Izabella premiära med sin nya vårmössa från Livly och mamma plocka fram sina favvi-solisar från Chloé  


Idag kändes det som det var vår på riktigt! Solen sken och det var inte speciellt blåsigt eller kallt heller. Det var nästan så det var för varmt med vinterjackan.

En timme och en kvarts promenad blev det. Orkade inte mer då nattningen varit så krånglig och Izabella sov oroligt hela natten vilket gjorde att jag inte heller kunde sova ordentligt.

Klockan fyra på natten vaknade hon och var ledsen. Fick gå upp och göra ersättning då min mjölk inte räckte till   Efter det fick jag sjunga för henne en lång stund innan hon till slut somnade. Efter det var jag så uppe i varv så det tog lång tid att somna om. Skönt att det är fredag imorgon så man kan få lite avlastning i helgen. Då ska jag dra mig lite extra i sängen på lördagen så får Stefan gå upp med Izabella när hon vaknar. Underbart!  

Av mammaslillaparla - 6 mars 2014 21:12


  


Izabella övar pussar med spegeln  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards