Alla inlägg den 14 mars 2014

Av mammaslillaparla - 14 mars 2014 23:13

Idag unnade denna trötta mamma sig ett välbehövligt besök hos frisören. Har dragit ut på det ganska länge då jag inte vetat vad jag velat göra. Slutade ändå med att jag inte bestämde mig förrän jag var där. Typiskt mig! Men blev väldigt nöjd även om det känns ovant såhär i början som det brukar göra. Jag som ändå bytt hårfärg tusen gånger känns det som! Konstigt att det alltid är så...


Stefan blev glad iaf. Han har tjatat om att jag borde bli brunett ett tag. Kanske för att jag bara gått och velat hela tiden så han skulle få ett slut på tjatet haha... Nej men han har sagt flera gånger att han föredrar brunetter. Då får man väl anpassa sig då  



Här har ni resultatet!

Hade en riktigt hemsk utväxt så Liza lade en färg i botten och en på längderna för att få samma ton. Därefter ljusade hon upp med slingor med den snällaste blekningen för att få ett lite mer "levande" resultat och så klippte vi av en bit. Vi struntade i att styla håret med massa produkter och tänger då mitt hår behöver VILA VILA. Håret är verkligen trött och torrt efter en graviditet och ett halvårs helamning. När jag slutar amma helt tänkte jag börja ta något natur-tillskott för håret för att ge det en extra chans att bli sitt vanliga jag inifrån. Någon som testat något bra tillskott som de tyckt fungerat?


När jag kom hem var jag lite orolig att Izabella inte skulle känna igen mig. Det var inga problem alls. Jag möttes av massa skratt och leenden. Hur man nu ska tolka det?! Haha  

Av mammaslillaparla - 14 mars 2014 10:16

  

"Tja bloggen!  


Jag har varit lite frånvarande här de senaste dagarna. Jag har inte haft lust och inte varit på humör för övrigt heller. Har sovit dåligt på nätterna och haft svårt att komma till ro. Men nu är det fredag och jag är på mycket bättre humör. Bjuder på en selfie som jag tog i morgonsoffan. Fick låna mammas mobil. Tummen råka komma med men alla är vi barn i början. Man kan ju inte vara proffs-fotograf direkt! " 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards