Alla inlägg den 11 mars 2014

Av mammaslillaparla - 11 mars 2014 10:30

Izabella har verkligen varit supermysig denna morgon. Först vaknade hon vid fyra. Då fick hon mat men somnade om direkt. Så skönt! Sen vaknade hon igen vid sju och var jätteglad. Det är hennes nya grej att spana efter pappa och flirta till sig lite leenden på morgonen då han gör vid sig inför jobbet. Efter det "mystuttade" Izabella lite men ingen ordentlig amning. Det har hon inte tid med! Hon måste ju upptäcka dagen!  


Efter det sa vi hejdå till Stefan och vi gick upp och bytte blöja. Hon lekte lite i sitt baby-gym medans jag gjorde min frukost. Äggröra med tillbehör och kaffe. Mums! Det är så roligt nu då man startar hennes valp på morgonen. Hon blir så otroligt glad då den börjar sjunga haha  


Efter det myste vi lite i soffan. Jag åt frukost och hon fick smaka en liten minibit gurka för att känna sig delaktig. Det räcker för att hon ska bli nöjd. Vi prata lite och busa. Sen fixa vi hennes naglar. Jag är fortfarande för mesig för att använda nagelsax så filar hennes naglar varje dag istället.


Efter det satte vi oss vid köksbordet och Izabella fick päron- och blåbärsgröt. Hon åt upp allt! Duktig tjej! Dessutom fick hon lite katrinplommonspuré till efterrätt.


Efter det hade vi en mysig sago-stund eftersom hon verkade lite trött igen. Hon fick lite ersättning. Därefter gick vi och myste i sängen. Nu ligger min lilla prinsessa och sussar sött   Skönt att hon kunde komma till ro idag!  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards