Alla inlägg den 2 juli 2013

Av mammaslillaparla - 2 juli 2013 10:22


Då vi kikade på dig för åtta veckor sen vägde du ca 350 gram och var runt 24 centimeter lång. Då hade vi precis börjat känna dina ordentliga sparkar och vi fick se dem på bild en andra gång. Dina gulliga fötter med söta små tår sparkades massor därinne. Kommer ihåg hur tårögd och rörd jag blev. Känner att jag blir det även nu. Så mycket obeskrivlig kärlek känns genom hela min kropp   Älskar dig min lilla pärla!


Idag är du större och starkare. Du väger ca 1200 gram och är omkring 39 centimeter lång. Jag känner hur du rör dig varje morgon jag vaknar och flera gånger om dagen. På kvällen brukar jag och din pappa känna på dina sparkar och fundera på vad du gör därinne. Igår undrade vi vad du drömmer om då vi läst att du har egna drömmar nu. Drömmer du om ditt kommande liv? Eller om de konserter du varit på?  Vi är så nyfikna på dig och längtar massor efter dig!

Även om mamma tycker det är väldigt mysigt då du är tryggt därinne i magen. Kom snart men inte för snart! Väx dig stor och stark. Kom ut sen och erövra världen!  Vi väntar på dig och älskar dig!


Kramar/ Mamma och Pappa

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards