Alla inlägg den 5 juli 2013

Av mammaslillaparla - 5 juli 2013 13:25

  Hade jättesvårt att sova inatt då jag både hade feber, hosta och sjukt ont i halsen. Lillan verkade oberörd. Hon busade rundor som vanligt mitt i natten. Lyckades somna om efter någon timme då jag tagit två alvedon.

Imorse när jag vaknade hade jag i princip ingen röst alls. Blev att ta ett besök hos läkaren för att utesluta halsfluss som jag har haft lätt för att få förrut. Det brukar ta jättelång tid om jag väntar ut det så var lika bra att undersöka saken. Det visade sig att det inte var halsfluss utan en riktig dunderförkylning jag råkat få. Tyvärr går det ju inte att göra så mycket åt det. Så det är bara att bita ihop helt enkelt   Ser ut att bli en väldigt lugn helg i soffan med andra ord. Får ladda upp med massa bra filmer och fler avsnitt av Sopranos som jag och Stefan snöat in på  


Unnade mig en svag laktosfri latte på hemvägen. Tyckte jag förtjänade det då jag tyckte lite synd om mig själv. Nu är det verkligen många som lägger märke till graviditeten varje dag. Mysigt! En magklappare och två som frågade hur långt gången jag var bland annat på bara den lilla biten jag gick hem. Tycker det är härligt att magen verkar vara så uppenbart synlig för de flesta nu!  


 

Av mammaslillaparla - 5 juli 2013 10:04

    

Igår eftermiddag hade jag lite hemmaspa här hemma och tog det lugnt då jag inte kände mig riktigt på topp. Gjorde fotbad och pysslade om fötterna och lade en ansiktsmask. Så skönt! På kvällen kände jag mig lite piggare så då bestämde jag mig för att möta upp en god vän på middag som vi bokat in sen tidigare. Vi gick och käkade på Fridays och pratade om livet och allt runt omkring. Kvällen blev riktigt härlig med massa god mat och sol. Måste verkligen passa på att gå ut och hitta på grejer för min egen skull nu så fort jag har ork. Då Izabella kommer lär det ju inte bli så mycket "egentid". Då är det bara vår lilla prinsessa som gäller!  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards