Alla inlägg den 23 juli 2013

Av mammaslillaparla - 23 juli 2013 17:48

Älskar verkligen dessa röda rubiner från vårt egna kära land. Så himla söta och goda nu då vi är i slutet av juli. Plus att de är fulla med järn som vi gravida behöver. En win win situation   Gott och nyttigt samtidigt!



Av mammaslillaparla - 23 juli 2013 16:25

Nu har jag hämtat mitt paket med Clarins-produkter. Beställde mina varor från Skincity då de hade kampanj på dem just nu. Tycker Skincity är toppen! De har okej priser och man får varorna snabbt. Dessutom skickar de ofta med någon liten present eller prover. Det är ju alltid trevligt    



Rengöringen var det grymt bra rabatt på har jag för mig... Typ 60% . Stora förpackningar som varar länge oxå!


 


Cremer brukar jag ha lite problem med nu. Speciellt då jag är gravid så fick bli en snäll ansiktscreme som fungerar för känslig hy. Så mjuk, skön och återfuktande! 30 % procent var det på den. Så den var ändå ganska dyr men så värd det!


 

Älskar presenter!   Dessa kom med alldeles gratis! En necessär från Clarins, Body lotion, hand och nagelkräm, ett serum man har innan dag/nattcreme och ett test på deras BB cream.

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards