Alla inlägg den 18 juli 2013

Av mammaslillaparla - 18 juli 2013 17:21

Åh åt världens godaste glass nyss! Alltid när jag är hemma i Kristianstad och hälsar på går jag på ett fik som heter Darins. Deras utbud på mat, dryck och fika är så himla fräscht och gott. Deras egengjorda glass är verkligen suverän! Idag blev det smakerna pistage, ahlgrens bilar och jordgubbssorbet. Kan verkligen rekommendera den glassen om ni har vägarna förbi. De har ofta nya roliga smaker. Tjuvsmaka lite på Stefans redbullglass och den var himmelskt god. Jag som älskar redbull;) Dock håller jag mig självklart undan från allt vad energidrycker heter nu när jag är gravid. Någon som vet om man får dricka det då man ammar sen? Måste kollas upp! Kanske går över i bröstmjölken som alkohol gör? Känns ju inte så sunt:/ Isf får jag vänta något halvår till tills jag slutat amma. Men det gör jag gärna. Bara min lilla skatt mår bra:)

Av mammaslillaparla - 18 juli 2013 09:44

Idag fyller min mamma år så jag tänkte överraska henne med en liten födelsedags present. Sen åker vi in till stan, käkar en god lunch och tar en glass i solen:) Underbart väder idag! Härligt!

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards