Alla inlägg den 3 juli 2013

Av mammaslillaparla - 3 juli 2013 15:38

Nu har newborn-paketet från Livly kommit!

Tänk att jag snart har en liten tjej som kommer använda den här söta lilla ljuslila mössan  


       

 


Hittade en jättesöt vitrosa-randig body från Gant för någon dag sen. Så fin!


Hoppas vi får den nya tvättmaskinen installerad snart här så jag kan börja tvätta hennes små kläder  

Av mammaslillaparla - 3 juli 2013 11:00




Kände att mitt gravidhår behövde lite kärlek så bokade in en tid hos frisören. Ska fixa utväxten och klippa topparna. Bara en enkel uppfräschning helt enkelt för en gångs skull. Mitt hår behöver verkligen vila efter att ha bytt hårfärg några gånger. Mest ser jag nog fram emot massagestolen och schamponerigen. Så skönt att bli ompysslad en stund!

Av mammaslillaparla - 3 juli 2013 08:35

En av mina absolut största laster under graviditeten har varit kolsyrat vatten. Har nog lagt otaliga summor pengar på halvlitersflaskor med bubbelvatten i farten! Blev överlycklig då Stefan klicka hem denna SodaStreamern. Den är verkligen guld värd! Nu kan jag få nytt kolsyrat vatten så fort jag vaknar   Förstår inte hur jag klarat vara gravid i mer än ett halvår utan denna manick! Jag är jättedålig på att dricka "vanligt" vatten och det är viktigt att hålla en bra vattenbalans i kroppen då man är gravid så då är Sodastreamern ännu mer välkommen.


Kan man vara kär i elektronik så är jag nog nästan det   Hehe...

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards