Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av mammaslillaparla - 1 augusti 2013 14:38

        

Vad skönt det är att skämma bort sig själv och ta det lite extra lugnt ibland. Speciellt nu då man är höggravid! Var hos Linas naglar och gjorde gelnaglar som jag toppade med ett somrigt rosa gellack ovanpå. Brukar alltid ha franska vanliga eller med glitter. Så var kul att göra något nytt   Dessutom är det snyggt då man är lite brun så gäller att passa på nu sista sommarmånanden att njuta av sommarfärgerna. Sen kommer ju den ljuvliga hösten med massa barnvagnspromenader, nya höstkläder( yeaaah!) och mysfikor. Gud vad jag ser fram emot hösten i år!!! Brukar annars vara en typisk sommardyrkare. Men denna hösten ska jag ju få träffa min lilla prinsessa och njuta av en mammaledigheten med henne ett helt år. Så fantastiskt och underbart.  Längtar ihjäl mig nästan. I höst är jag mamma till den finaste lilla pärla som finns.

Nu ska jag äta lite glass och kika i nya magasinet av Mama som jag köpte hem. Egentid deluxe! Löööv it! Gäller att passa på nu innan hon kommer  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards