Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av mammaslillaparla - 8 augusti 2013 16:54

Nybakta frallor och te. Jag och Izabella är redo för höst:) Dem blev supergoda! Om man nu får säga det om någonting man själv bakat;) Lillstumpans hicka har äntligen slutat. Höll på i en evighet här trots att hon vred och vände sig med jämna mellanrum. Stackars lilla älsklingen<3 Hon måste blivit helt slut då den höll på så länge. Men nu har både hon och mammi fått mat. Hon ligger och vilar där inne i magen. Ska möta upp Stefan vid NK och göra lite ärenden. Men först dusch! Det är varmt att baka som gravid har jag märkt. Speciellt då man får för sig att göra det mitt i sommaren och på dagen:)

Av mammaslillaparla - 8 augusti 2013 13:59

Tänkte att jag skulle ge mig på att baka glutenfria frukostbullar med havre. Ska ju faktiskt vara hemma ett år med lillan så gäller att "öva" inför min framtida housewife-roll;) Önska mig lycka till! Glutenfritt bröd är typ helt omöjligt att baka då degen blir superkletig:)

Av mammaslillaparla - 8 augusti 2013 13:16

Vissa svordomar kanske har förekommit här då datorn verkar dött helt nu.... Skyller på graviditetshormoner och att elektronik som inte fungerar ligger i topp tre på saker jag stör mig mest på. Bjuder på ännu ett i-landsproblem... Mina tidigare så rymliga myskläder passar inte längre. Är nästan rädd jag klämmer lilla bebben därinne;) Så får bli att ut och leta efter ett par nya byxor och någon skön tröja som fungerar då det är dags för förlossning oxå. Känns så trisst att köpa kläder nu då det bara är några veckor kvar. Men vad gör man då magen inte får plats? Plus att hälften av mina gravidkläder blev missfärgade av något i tvätten igår. Så himla drygt! Hoppas dessa veckorna går fort för är ganska färdig känner jag med att känna mig stor och otymplig. Dessutom längtar jag ihjäl mig nästan efter min lilla prinsessa<3 (inlägget ser konstigt ut för att jag är tvungen att mobilblogga nu btw)

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards