Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av mammaslillaparla - 6 augusti 2013 13:31

   Det här erbjudandet har jag beställt hem. Hoppas på att det kan höja motivationen i höst!  



Av mammaslillaparla - 6 augusti 2013 13:23

 

Gud vad jag längtar efter hösten nu! Izabella är här, barnvagnspromenader i ett färgsprakande Hagaparken, sval frisk luft, mysiga fikor, en chans att komma tillbaka till sin gamla form... Kollade igenom mina gamla instagrambilder från förra hösten och jag längtar ju inte mindre för det  


               

Av mammaslillaparla - 6 augusti 2013 09:56

Kanske borde skaffa bonuskort på apoteket då man snart har en liten bebis?   Lite impulsshopping slutade med en hel del prylar iaf! Ändå känner jag att det blir en runda till minst. Behöver köpa en febertermometer, alvedon, desinficeringsmedel... Hmm kommer säkert tillkomma fler grejer på apoteketslistan.


Någon som har tips på vad man mer behöver ha hemma de första dagarna till en liten bebis? (apoteksgrejer)


Pump har jag hört att man kan hyra av sjukhuset första tiden om man behöver... Men får se om det blir att köpa en vanlig handpump sålänge iaf. Skönt att ha en egen. Tillbehör som uppsamlingskärl och "förvaringspåsar/boxar" måste oxå införskaffas. Åh det här måste googlas. Vilken amningsdjungel  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards