Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av mammaslillaparla - 9 augusti 2013 20:37

Idag var vi på NK och hämtade Izabellas vagn. Så himla fin!! Hon kommer åka som en prinsessa vår lilla pärla. Känns verkligen som en milstolpe i graviditeten att få köra hem vagnen. Allt känns ännu mer verkligt på något vis. Efter nio månader kommer hon inte bo i min mage längre. Hon kommer komma ut och hälsa på oss på riktigt för första gången. Magiskt! På måndag går vi in i vecka 34. Det är inte många veckor kvar nu. Mamma och pappa längtar massor efter dig älskade lilla tjej   Hoppas de sista veckorna går fort! Vi kan knappt hålla oss här!  

     

Izabella och jag testade mjukiskläder på HM innan vi mötte upp Stefan. Halva garedroben av mina gravidkläder blev missfärgade sist i  tvätten. Jippi säger jag bara... Men skönt med lite nytt ochh rymligare fast det bara är några veckor kvar. Blev en del:


  • en vinröd topp
  • en blå topp
  • en mulvadsfärgad amningsBH
  • ett par svarta superrymliga mjukisbyxor att både ha innan och efter förlossningen.
  • tre par svarta och tre par vita trosor i bomull i behaglig modell(perfekt efter förlossningen)

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards