Alla inlägg den 2 maj 2013

Av mammaslillaparla - 2 maj 2013 19:36

  TJEJ!!!!  


 


Izabella tyckte nog att vi busade lite med henne då det trycktes och grejades på magen. Hon sparkade ordentligt tillbaka flera gånger bestämd tjej som hon är  

Hon grejade massa med munnen oxå. Ena stunden drog hon in överläppen för att sedan gapa haha...

Tycker faktiskt det ser ut som hon ler lite på denna bilden...

Tyckte barnmorskan som gjorde ultraljudet oxå.

Åh är redan så kär i denna lilla varelse! Tänk att man kan känna så mycket kärlek redan!    Hur kommer det då bli när hon väl ligger på mitt bröst? Nu blev jag helt skakig. Vem vet jag kanske t.o.m svimmar av lycka då? Haha   Hoppas inte det. För vill verkligen inte missa ett ögonblick av denna lilla människans liv!

 


Här är Izabellas söta små fossingar. Gud vad jag ska pussa på dem i höst!   


 

Imorse innan jag visste att det var en liten plutta i min mage...


Jaha när kommer vår lilla pärla till Izabella då?

Först hade vi beräknat datum den tredje oktober men nu visade det sig att det blir en septemberbebis istället! Den 29 september är hon beräknad. Trevligt hon kommer lite tidigare vår lilla ängel  


Förlåt att det blev världens töntigaste inlägg nu men har så sjukt mycket känslor i kroppen och en del hormoner så får skylla på det. Haha... Kan knappt sitta still!


Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards