Alla inlägg den 25 maj 2013

Av mammaslillaparla - 25 maj 2013 22:06

Idag sken solen på Stockholmsborna  

Tyvärr arbetade jag idag men hann iaf med en liten runda i Hagaparken innan jobbet. Jag och älsklingen satte oss på en bänk i solen en stund. Gud så underbart det var! Hade lätt ångest över att ställa mig inomhus och jobba... Tur jag har babymoonen om ett par veckor att se fram emot   Det känns som att magen har blivit lite extra synlig för omgivningen den senaste tiden vilket bara är mysigt. Älskar min gravidmage! Det är många blickar och spontana leenden. I butiken är det flera kunder som visar intresse och ställer frågor om graviditeten. Det känns verkligen som det blir mer och mer verkligt ju mer tiden går. Är en underbar känsla när man går och pysslar lite på jobbet och det kommer några sparkar från lillan därinne. Är en häftig och skön känsla att aldrig vara riktigt ensam. Mitt lilla hjärta följer alltid med mig vart jag än är....





Så härligt att det har börjat blomma nu överallt. Älskar doften av syren. Då vet man att sommaren är här när som helst!



 

Av mammaslillaparla - 25 maj 2013 21:38

Igår var vi på Bon Jovi-konsert på Stadion. Var en härlig majkväll med blå himmel. Publiken bestod av människor i alla åldrar, barn som äldre. Anade ett par gravidmagar förutom min. Izzie verkade nöjd oxå. Hon buffade rundor därinne i magen som vanligt. Hade gamlingar på vänster sida om mig som körde någon sorts veva-med-armarna-dans och en tjej i tolvårsåldern på höger sida som hoppade rundor och sjöng med till nästan samtliga låtar. Var en bra stämning i hela publiken. Bäst stämning var det definitivt då Livin´ On a Prayer spelades. Gud vad det finns mycket minnen till den låten   Haha...



Scenen var snyggt uppbyggd med framsidan av en "amerikanare". Lööved it  


     

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards