Alla inlägg den 15 maj 2013

Av mammaslillaparla - 15 maj 2013 15:29



Precis innan jobbet fick jag en akutkräkning som jag kallar det. Inte trevligt... Hann precis in i badrummet. Tyvärr inte till toalettstolen så blev att städa upp och stressa vidare till jobbet. Usch hatar verkligen att kräkas. Det kom så plötsligt oxå. Har inte kräkts sen vecka tolv så blev lite chockad måste jag säga. Undrar vad det är som gör att man helt plötsligt kan göra det nu? Kanske för att hon sparkar mycket och är större nu? Kan ju inte vara hormonerna för känns som kroppen borde vant sig vid dem nu. Unnar mig en sushi på jobbet för att jag tycker så synd om mig själv. Sliten deluxe...

Av mammaslillaparla - 15 maj 2013 11:18



Köpte en present till mitt stackars mammahår som fått utså så mycket den senaste tiden 

Ena stunden blondt andra stunden brunt och blondt igen... Plus alla hormoner och stress med renovering som tagit ut sin rätt. Så lilla kalufs... du förtjänar detta.


Köpte en ny hårolja då jag inte står ut med kérastase hårolja längre även om jag älskar den. Den luktar alldeles för mycket! Hoppas goldwells kan komma i närheten.  

Köpte en av kérastase inpackningar oxå som jag anser är den absolut bästa i sin kategori på marknaden. Dock är de lite dyra men det är så värt det!




   

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards