Alla inlägg den 4 maj 2013

Av mammaslillaparla - 4 maj 2013 21:01

Igår var lilla familjen och kollade in Bruce Springsteen på Friends Arena. Hade laddat upp under dagen med att kolla på gamla klassiska musikvideor så man skulle bli ännu mer taggad  

Innan konserten mötte vi upp några vänner och käkade thai. Hade turen att lyckas välja inte alltför stark mat då min mage verkligen inte tål det sedan jag blev gravid. Kan bara äta "snäll" mat numera. Husmanskost är med andra ord perfekt. Tur jag mest får cravings på snäll mat än så länge 

Konserten var jättebra och det var en härlig stämning. Han är verkligen bra att få publiken att känna sig speciell och intim trots den är väldigt stor. Härligt att han spela massa gamla hits oxå!

Izabella sparkade på för fullt emellanåt! Antingen för att hon undrade vad som hände utanför eller kanske för att hon rent av diggade med  Hahah!

Är så härligt att hon börjat röra sig oftare och mer. Går runt med ett töntigt leende så fort det sker haha. Pirrar i hela kroppen av lycka. Varenda dag då jag vaknar måste jag kika efter om den lilla bulan till mage är kvar och känna efter om hon rör på sig om jag inte redan väckts av hennes små sparkar... Jag ska verkligen bli mamma i höst! Det är så underbart fantastiskt att det nästan är svårt att greppa! Längtar massor tills Izabella väl är här men samtidigt är det sjukt mysigt att känna henne växa sig starkare sakta med säkert inne i mig. Två hjärtan i en och samma kropp  Finns det något häftigare än livet i sig? Jag tror verkligen inte det...


 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards