Alla inlägg den 27 maj 2013

Av mammaslillaparla - 27 maj 2013 18:10




Tänk... nu är det exakt två veckor till vi åker på våran babymoon! Gud som jag längtar!!! En hel veckas ledighet med bara sol, bad, massa god mat och avkoppling  

Vi får se till att göra några utflykter med då jag har en karl som har myror i brallan  Hehe... Men då blir det med hyrbil. Känns lättas så i ju med graviditeten och att man inte vet hur det ser ut med diverse krämpor den veckan. Roligare oxå att kunna åka som man vill och inte behöva anpassa sig efter andras tider. Har googlat olika saker man kan göra då det är kul att planera lite. En dag tänkte jag att vi åker för shopping i Thessaloniki, en dag åker vi och tittar på en av alla de sevärdheter som finns på Halkidiki och en dag åker vi till någon extra fin strand för att få tillfället att inta lite nya vyer.

Men framförallt ska vi se till att ta till vara på tiden och njuta av varandra   Blir nog inte så mycket av det då Izabella kommer i september. Då är det full fokus på vår lilla pärla som gäller!




   




Av mammaslillaparla - 27 maj 2013 15:49

Låt mig presentera! Trumvirvel maestro!   Tackar! Mannen, kärleken och pappan till min lilla ögonsten inne i magen... Stefan!


  

Min hunk i majsol för nästan exakt ett år sedan  


 


En härlig sommarkväll.


 

Jag och Izzie hälsar på pappa på jobbet.


 


Tapasmiddag nära vår gamla bostad förra sommaren.


 


Korfu förra året  





Av mammaslillaparla - 27 maj 2013 15:34

Idag har jag varit ledig och Stefan (min sambo) har jobbat hemifrån. Vid lunchtid var det sol ute så vi tog med oss en filt, handlade en varsin hälsotallrik på Café Ceasar och hade lite picknick i Hagaparken. Ubermysigt i solen  




 Så himla fräscha sallader! Stefan tog en Avocado-hälsotallrik och jag tog en med lax. Mums!  


Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards