Alla inlägg den 3 maj 2013

Av mammaslillaparla - 3 maj 2013 11:04

Underbart att ha en liten tjej att handla kläder till då jag är väldigt tjejig själv

Min klädfilosofi kommer vara rosa, vitt, leopard och fjärilar. Så härligt!! Alla envisa "Hen-människor" kommer hata mig nu

Men min babygirl mina rules!

Sen när hon är stor och kan bestämma själv får hon gärna klä sig i bara "typiska" killplagg om hon nu vill det men än så länge är det jag som bestämmer. Hihi... Gäller att passa på!


Hög Vill-ha-faktor på de här plaggen!!


Söt och billig body som kommer i tvåpack från Zara


 

Söt kofta från Zara

 

Kofta från Kapphals Newbiekollektion

 

Underbar fjärilsklänning  

 

Söt kofta med fjärilar från HM

Babynallepuh så söt!  





 



Marmar Copenhagenleggings (Bild lånad från Sophie Rosensvärds blogg)



 



  

Marmar Copenhagen  leoparddress! Så Söt!   (Bild lånad från Sophie Rosensvärds blogg)

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards