Alla inlägg den 14 maj 2013

Av mammaslillaparla - 14 maj 2013 19:12

Tittade igenom min mobil ikväll och vad hittade jag?  Massa egobilder på mitt nya honungsblonda hår   Hehe... Kändes så sjukt ovant då jag gick ifrån frisören! Hade inte tänkt det skulle bli riktigt så ljust men nu börjar jag mer och mer vänja mig vid det. Bli nog extra snyggt med lite bränna sen  En bra sommarfärg! Mitt bruna hår hade tappat så mycket färg i topparna och kände att nu när det går mot sommar är det lättare att ha en lite ljusare färg. Men till hösten blir det mörkt igen! Trivs både i blont och mörkt hår faktiskt men ibland är det bra att anpassa sig efter årstiden. Håret komer ju säkert blekas ännu mer på babymoonen  All härlig sol och massa badande. Gud som jag längtar!!!

Gick till en salong som jag inte varit på förrut. Modigt va?   HairFashion på Odengatan. Fick en tjej som heter Aurora som frisör som var toppenbra måste jag säga! Jag brukar vara rätt kräsen då det gäller frisörer och rädd för att testa nya. Man ska ju ändå gå runt med sitt hår ett tag efter. Sen ser jag väl mer småfel eftersom jag har en frisörutbildning i ryggen sen tidigare och man kanske blir lite extra kritisk... Typiskt hon går på mammaledighet snart hon oxå haha. Nu när jag äntligen hittat en frisör som är toppenbra och nära där jag bor. Hade varit en stor fördel under mammaledigheten sen. Var kul att prata med en som har samma typ av situation dvs lite mer krävande jobb och gravid. Det är inte lätt med alla krämpor emellanåt och fler lär de väl bli ju längre tiden går. Tur att jag älskar varje liten sekund det kommer ett livstecken där inifrån. Känns som Izabella rör sig bara oftare och oftare nu. Min sambo har även känt att sparkarna blivit starkare vilket är så sjukt häftigt. Älskar att se hans ansikte lysa upp då han känner lilla Izzie rocka rundor därinne i magen. Blir så lycklig i mitt mammahjärta...




     






Vad massa flyttkartonger det är i bakgrunden... Får skylla på att jag inte kan lyfta tungt då jag är gravid                

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards