Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Mellomys för hela slanten igår

Av mammaslillaparla - 19 maj 2013 10:05

 



Vi hade en typisk lugn svennebanankväll igår med tacokväll och mellomys. Så härligt!  

Tycker absolut rätt låt vann. Stort grattis till danmarks egna "Shakira". Självklart tippade jag henne som vinnare!







Izzie gillade Islands bidrag mest för då var hon verkligen på G därinne i magen. Vände rundor, buffade och knuffade haha. Lilla pyret så härlig hon är   Hon gillar vikingalooken tydligen  


 


Anouks bidrag var väldigt bra. En låt som växer ju mer man lyssnar på den. Tyvärr är det ju inte en låt som vinner eurovision. Det är snarare låtar med simpla refränger som upprepar sig ofta så det räcker att höra låten en gång vilket man ofta gör med just eurovisionlåtar. 

Sen gillade jag Norges lite futureristiska bidrag. Ett plus var ju att hon verkligen kunde bära upp sin klänning oxå. Härligt med en kvinna med lite former!





 Självklart gjordes de ordentliga listor så att var och en kunde tippa vem som vann.




Då de andra drack vanligt vin unnade jag mig ett glas alkoholfritt Chapel Hill. Inte som vanlig skumpa direkt. Men lite lyxigare än läsk iaf  


   

 
 
Ingen bild

Sandra

19 maj 2013 12:42

Faktiskt rätt många bra låtar om man jämför med övriga år :) jag gillade Malta!

mammaslillaparla

19 maj 2013 19:59

Ja det var ju faktiskt det:) Härligt! Vissa år tycker man ju att det knappt finns någon vettig låt;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammaslillaparla - 31 oktober 2017 10:02

1825382803

Av mammaslillaparla - 20 april 2015 11:22


(4,5 vecka gammal)     Céline klarade första läkarbesöket med bravur! 4600 gram, 55,3 cm lång och ett huvudomfång på 37,6 cm. Lilla C har gått upp 370 gram på två veckor. Ännu mer att älska alltså     Speciellt de där gosiga veckiga små låre...

Av mammaslillaparla - 18 april 2015 17:27


  Napp är ju ett ganska laddat ämne. Kommer ihåg när jag fick Izabella för 1,5 år sedan... då var det big no no att ge det på BB ( i vårt fall neo). Det kunde störa amningen och göra att de inte gick upp i vikt ordenligt. Detta resulterade i att...

Av mammaslillaparla - 18 april 2015 17:24


  När pappan "tar hand om bebisen"   Gillar att han använder amningskudden för att förhindra att Céline kasar ner så han har händerna helt fria haha   ...

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards