Alla inlägg den 1 juni 2013

Av mammaslillaparla - 1 juni 2013 08:18

Igår tog vi en lugn kväll hemma. Jätteskönt! Gjorde en  god sallad med ägg, kräftstjärtar, avocado, pumpafrön , nötter, ruccola, majs, gurka och tomat. Så gott! Gjorde en hemmagjord vinegrette oxå med vitlök och örter. Mums!

Stefan åt sitt Burger King mål som han alltid gör på fredagar med sin superburgare med tre skivor kött haha   Karlar och deras rutiner(ovanor). Var inte ett dugg sugen på något flottigt så himla skönt.



Jag och Izabella kollade på lets dance. Vi hejade självklart på Markoolio!  Stefan halvtittade på programmet medans han spelade ett spel på mobilen som han är lätt beroende av   Hann inte se hela programmet för fick en magattack igen. Så sjukt ont gjorde det. Visste inte var jag skulle ta vägen. Snyft! Medicinen jag fått av läkaren tar ju fyra/fem dagar innan den har verkan tyvärr... Är så jobbigt när man inte känner att man kan göra något åt smärtan. Skönt att jag började med behandlingen nu iaf så jag förhoppningsvis slipper smärtattackerna på resan. Höll på halva natten så är rätt trött nu innan jobbet.





Min lilla Izabelly  

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards