Alla inlägg den 6 juni 2013

Av mammaslillaparla - 6 juni 2013 09:18




Idag jobbar jag till kvart över ett. Jobbar i klädbutik som jag nämnt tidigare och då har vi öppet även röda dagar. Så se till att njuta av nationaldagen och gå ut i solen ni som är lediga! Tycker nationaldagen är en fin högtid och jag hoppas verkligen att Izabella får ta del av den traditionen i skolan då hon blir äldre. Tycker det är pinsamt att man ska behöva skämmas för att man sjunger sin nationalsång i sitt eget land! Mot vilket samhälle är vi då på väg om man ska skämmas över att vara svensk och de traditioner som hör till? Ledsamt verkligen...
Efter jobbet ska jag möta upp Stefan (min sambo) och hans föräldrar. Vi ska till IKEA och kolla säng till vår lilla prinsessa och lite andra nödvändigheter. Ska bli trevligt! Så får "svärföräldrarna" komma och se vår nyrenoverade lägenhet oxå.

(Om inlägget ser lite konstigt ut idag är det för att jag testar att mobilblogga för första gången)


Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards