Alla inlägg den 7 juni 2013

Av mammaslillaparla - 7 juni 2013 17:55

En stadig bikini som jag lyckades hitta i min storlek. Toppen! Älskar bandeau-modeller där man kan välja hur man själv vill göra med axelbanden. De går att ta bort helt, ha i nacken bara (halter-neck), raka vanliga eller korsa dem i ryggen. Perfekt att variera under dagen för att skona ryggen och slippa jättetydliga märken efter solen!


Sen har jag köpt hög solsyddsfaktor till ansikte och kropp (för att vara mig). Brukar egentligen inte ha någon alls eller låg solskyddsfaktor... typ sex. Ja jag vet jättedumt! Men nu när hyn är tusen gånger känsligare gäller det att vara extra försiktig!! Kan inte ens ha parfym i mina ansiktskrämer längre... Blir jätteröd direkt. Blir mycket tid under parasollet då jag inte känner att jag kan vara lika långa stunder i solen längre vilket bara är bra  


Utan parfym. Toppen! 



 

En som inte luktar för starkt, har en svalkande effekt plus att den tål vatten och är lätt att bättra på under dagen. Perfekt för ett preggo! 


 

Ingen semester utan solhatt! Mycket bättre än en keps då den skyddar i nacken oxå. Denna modellen har ett lagom brätte. Skyddar bra och skymmer ändå inte sikten  



Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards