Alla inlägg den 23 juni 2013

Av mammaslillaparla - 23 juni 2013 11:01

 


Vi var i Bålsta och firade midsommar med några vänner. Traditionsenligt med midsommarstång och "små grodorna". Så mysigt! Ser fram emot att ta med Izabella då hon är tillräckligt stor för att vara med och dansa i ring. Tur det finns människor som engagerar sig i traditioner och bevarar dem! Är en sådan härlig upplevelse som alla borde få vara med om under sin barndom.

Vi fick även träffa deras lilla tjej på fyra månader. Så himla söt! Så nu kanske vi har en liten aning om vad som väntar... 

Tänk att det verkligen ligger en liten tjej i min magen som väntar på att få se världen om 98 dagar. Det är verkligen svårt att greppa emellanåt att hon är här snart. Våran egna lilla prinsessa  

Igår var jag verkligen sjukligt trött. Sov bort nästan hela dagen. Kändes som jag var bakis fast att det var en alkoholfri midsommar. Lillan däremot... hon hade spark-kalas så in i! Blev nästan lite illamående av all akrobatik därinne. Kändes som hon ändrade ställning mest hela tiden. Såg rätt roligt ut emellanåt. Märks att hon är mycket starkare och större nu. Är rejäla sparkar och knuffar som man kan känna i flera delar av magen samtidigt och jag kan se hur hon vänder sig lite då och då. Hon är en stark liten tjej minsann!



 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards