Alla inlägg den 4 juni 2013

Av mammaslillaparla - 4 juni 2013 09:24

Vaknade av att min lilla pärla levde loppan inne i mammas mage imorse   Så mysigt! Finns inget bättre sätt att börja dagen på enligt mig. Härligt att magen syns tydligt nu även när jag ligger på rygg. Kommer ihåg att den i början liksom sjönk in och knappt syntes då man låg på rygg men så fort man stod upp syntes den. Imorse låg Izabella mest till vänster vilket såg lite halvlustigt ut. Speciellt då man såg buffarna från insidan samtidigt hehe...


Idag har jag en ledig dag äntligen. Så skönt efter en jobbhelg! Ska se till att göra lite praktiska saker som att städa och plocka undan. Har verkligen inte orkat efter jobbet och det behövs vill jag lova   Känns så skönt att inte ha några tider att passa. Det är nog det jag mest sett fram emot idag. Ja en fika har jag inbokad med en vän i eftermiddag men det står jag mer än gärna ut med   Älskar att fika! Speciellt då det är lite halvtaskigt väder som idag.


Nej nu ska jag väl inte bara prata om att ta tag i saker här hemma. Dags att sätta igång nu när morgonkaffet är uppdrucket och jag är på topp!


 



Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards