Alla inlägg den 28 juni 2013

Av mammaslillaparla - 28 juni 2013 11:25

Ikväll är det Stefan som bjuder på bio då han väljer film. Bra koncept ! Slipper man tjaffsa om filmval. Nästa gång väljer jag och då bjuder jag igen. Toppen!

Vi ska se Man of Steel i 3D  Hoppas den är bra!  Vi ska se den sena bion vid nio så jag hade ju tänkt att jag skulle sova extra länge idag för att inte råka somna på bion. Men lilla Izabella hade andra planer inne i mammas mage. Hon höll mig vaken i vanlig ordning med sparkfest i magen imorse. Såg verkligen sjukt kul ut!

Kommer ni ihåg de där elektriska magbanden man kunde köpa på tv-shop för några år sen? Man fäste dem på magen och sen gav de elektriska impulser så att magmusklerna drog ihop sig på olika vis. Vi hade ett sådant hemma. Fråga mig inte varför... hehe  

Jag mitt fån tog på mig det och lät lillebror hålla i fjärkontrollen till den. Big mistake!!! Snacka om att magen fick sig en rejäl omgång och drog ihop sig snabbt på alla möjliga vis. Såg sjukt lustigt ut! Lite som när Izabella sätter igång. Som tur är känns hennes sparkar mer behagliga än det där bältet än så länge. För det gjorde riktigt ont då man hade det på den högsta inställningen måste jag säga. Småbröder... Visst är de underbara? Men vi älskar dem ändå  


Får se om det blir en powernap i eftermiddag. Ser verkligen fram emot att mysa till det med bio, popcorn och älsklingen så vill ju inte sitta och kämpa med ett par ögonlock som inte samarbetar... Haha.

Fast det största problemet är nog blåsan. Hatar att behöva be alla att resa sig och krångla förbi mig mitt i filmen. Men måste man så måste man. Är iaf gravid nu så kan ju alltid skylla på det. Kan vara bra att resa på sig fem min oxå då filmen är ganska lång. Men ändå lite jobbigt att störa alla  


 

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards