Alla inlägg den 8 juni 2013

Av mammaslillaparla - 8 juni 2013 21:00

Idag använde jag förmiddagen till att handla de sista nödvändigheterna inför resan. Så som stödstrumpor till flygresan och reseapotek. Köpte även bikinitrosor som passar bättre till magen och ett nytt nagellack till sommarfötterna. Små reseförpackningar med schampoo, balsam, duschtvål och hårvårdsprodukter slank med ner i shoppingbagen. Gäller ju att packa så lätt som möjligt som gravid! Då är dessa toppen istället för att ta med sig de produkter man brukar ha i normalstorlek  


Efter det gick jag och Stefan till Vasaparken och njöt i solen med en smoothie och en frappe. Det märks verkligen att sommaren är här på riktigt nu. Härligt! Var massa barn i parken. Stora som små. De lekte rundor för fullt. Ser fram emot nästa sommar då vi kan ta med Izabella dit. Man kan ha med sig lite picknick och bara ta det lugnt. Så mysigt! 


När vi kände oss mätta på sol gick vi och handla till middagen. Blev första grillningen för i år på innergården.




Älskar grillat! Smakar verkligen sommar. På kvällens meny blev det vitlöksmarinerad entrecote med sallad, pommes och barbecuesås. Mums!


Efter det var jag lite effektiv...körde fotbad och film samtidigt. Väldigt ansträngande  

Måste ju förbereda fötterna inför semestern! Behövs extra mycket nu då jag bär på min lilla skatt varje dag.

Vi såg Prometheus. Riktigt obehaglig emellanåt. Skulle inte förvåna mig om att jag får mardrömmar nu om en alien som försöker ta sig ut ur magen. Usch! Får nog se till att krypa lite extra tätt intill sambon inatt! Mina drömmar är sjukt verkliga just nu. Kände mig inte alls utvilad imorse och var extremvarm då jag vaknade.


 


Av mammaslillaparla - 8 juni 2013 20:51

  


Snörningen under bysten framhäver magen på ett smakfullt vis. Älskar färgen som blir ännu snyggare då man blivit lite extra sommarbrun. Sval och skön är den oxå!  



   

Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards