Alla inlägg den 9 juni 2013

Av mammaslillaparla - 9 juni 2013 15:34


Imorgon är det äntligen dags för avfärd! Vi åker på våran Babymoon till Halkidiki. Ska bli underbart att bara mysa och ta det lugnt   Njuta av massa sol, bad och god mat. Har aldrig tagit all inclusive tidigare då jag åkt på semester men denna gången då jag är gravid känns det helt rätt. Har googlat lite på hotellet och det verkar toppen!

Börjar redan få lite resfeber här. Måste vara för att det är första gången jag flyger med ett litet liv i magen. Det var tur det åskade redan idag. Hade dött av nervositet om det skulle göra det imorgon då vi precis ska flyga... Denna gången går det ju inte att ta någon lugnande drink innan flygningen som jag brukar. Får se till att hålla Stefan lite extra hårt i handen om det blir för mycket turbulens helt enkelt  






Länk till hotellet:

   

http://www.istionclub.gr/portal.php?action=allinclusive&language=US





Av mammaslillaparla - 9 juni 2013 15:22

Idag sov vi nog längre än vi någonsin gjort jag och sambon. Halv tolv! Jisses! Skyller på väderomslaget  

Blev en sen frukost framför filmen Jane Eyre. Perfekt då det bara åskade och regnade utanför fönstret. Nu börjar det styra upp sig här så ska packa resväskan, gå upp på vinden och leta flip-flops och ta en promenad till återvinningen. Är skönt att kunna komma hem till en städad lägenhet efter babymoonen.




   



Av mammaslillaparla - 9 juni 2013 15:19

     

Av mammaslillaparla - 9 juni 2013 14:25

Använder just nu en av Kerastase inpackningar här hemma men den känns för stor och klumpig att ta med i resväskan. Blev riktigt glad då jag hitta Aussies inpackning i miniatyr på Åhlens. De doftar gott och håller bra kvalité i förhållande till priset.  






Presentation


Mamma till Izabella som kom i vecka 33+2 augusti 2013. Väntar andra barnet med beviljat snitt den 25 februari. Läs om våran vardag mitt i Stockholm.

Kontakt:
sanne.beckman@hotmail.com

Instagram:
sannebeckman

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards